Friday 24 November 2017

Forex 8h Diagram


Metatrader 8 Timediagram 8 Timediagrammer MT4 Selv om 8 timers diagrammer ikke kommer som standard på metatrader 4, er de raske og enkle å sette opp. Den 8 timers tidsrammen er min personlige favoritt, da den bruter et gap mellom den daglige og 4 timers tidsrammen som gir et utmerket filter mot normal markedshakk eller prisfluktuasjoner. Jeg elsker å handle 8 timers tidsramme best. Det kan bare være den perfekte tidsrammen for handel. Gir mot normal markedshakk eller markedsstøy. 3 mulige signalperioder om dagen gjør det veldig enkelt å handle. Tilbyr rikelig med tid til å også ha et liv utenfor handel. Sterkere signaler fra TA og prisaksjon. Noen ganger kan den tredje mulige signalperioden være midt på natten, avhengig av hvilken tidssone du er inne. Sette opp 8 timers diagrammer på Metatrader 4 Kommersielt medlem Ble med mar 2012 1 455 Innlegg takk for at du kunne dele det, som kan være nyttig. Ble medlem Apr 2012 Status: Medlem 26 Innlegg Ble medlem Jul 2005 Status: Medlem 484 Innlegg Når liker du 8 timer å starte. gmt 00. eller hvilken megler bruker du Ble med Jan 2005 Status: Det er de som vet, og det er de som ikke vet. Ble medlem Sep 2010 Status: Medlem 82 Innlegg Awesome JCL. tusen takk . Jeg er enig med palabara. Dette er det beste siden oppskåret brød ble oppfunnet. Ble med Jan 2012 Status: Medlem 54 Innlegg Mange takk for at du deler indikatoren og videoen. Det er veldig nyttig. Ble medlem Jan 2009 Status: Medlem 25 Innlegg Ble med okt 2007 Status: Medlem 529 Innlegg Ble med nov 2012 Status: Medlem 480 Innlegg Online Nå Utdatert tråd, men jeg håper noen vil svare. Når innstillingene er satt til å oppdatere en gang hver 8. time, gjenspeiler det ikke gjeldende lysendringer som kan være svært misvisende. Jeg har endret oppdateringsintervallet til 1, men til tross for at jeg tror en manuell oppdatering av diagrammene kreves. Er det en måte å overvinne dette, slik at offline-diagrammet oppdateres i sanntid (Det er mange renko-indikatorer som gjør det samme, så jeg håper det er samme logikk for 8-timers diagrammer). Medlem siden Jun 2015 Status: Junior Member 1 Innlegg God informasjon, takk Tilknyttet desember 2012 Status: Medlem 4 Innlegg Brukes bare denne indikatoren, hvis du forlater oppdateringsperioden som er angitt i inntastingsfanen, og la den settes til null enn 8 timers offlineskjema eller (hvilken som helst annen tidsramme du sett for diagrammet) vil oppdatere i sanntid fra diagrammet som periodomformerindikatoren er installert på. Hvis du stiller oppdateringsperioden til 1, innstilles den for å oppdatere hver kvoteringstid. La det stille til 0, og det burde være sanntid, i hvert fall det er for meg, håper du kom dit, 4 år senere. Bare skjønte at du også trenger å tillate DLL-import på innstillingene også for periodeomformeren. Jeg bruker den til å generere et 12 timers diagram som kan brukes som en 3 ganger høyere tidsramme for 4 timers diagrammet for å bekrefte oppføringer og momentum ved hjelp av en stokastisk indikator og korrelere syklus opp og sykle ned retning med den raskere tidsrammen 4 timers diagram. Ble medlem Jun 2016 Status: Junior Member 1 Post Jeg leter etter instruksjon eller en lenke for å lage i MT4 et 2-timers diagram. Eventuell hjelp vil bli verdsatt. Takk Ble med Jan 2016 Status: Junior Member 8 Innlegg Jeg leter etter instruksjon eller en lenke for å lage i MT4 et 2-timers diagram. Eventuell hjelp vil bli verdsatt. Takk Mitt forslag er å åpne en demo-konto for MT5, der du også kan ha 6-timers diagram. Jeg gjør det hele tidenPostnavigering Handel på 8 timers diagrammer Hei alt jeg håper du har en avslappende og hyggelig søndag jeg finner Søndag8217s er alltid flott å ta litt oversikt over kart, og planlegge din kommende handelsuke. Som uttrykt i noen av mine tidligere innlegg er jeg deltakende i prishandelshandel fra Daily Charts, og mer nylig de 8 timers diagrammer. 82208 timers diagrammer8221 Noen av dere kan spørre. Ja, 8 timers tidsrammer blir nå tilbudt på MT5-plattformen. Jeg begynte nylig å prøve ut 8 timers tidsramme for å se hvordan det sammenlignet med den daglige tidsrammen med hensyn til å gi pålitelige signaler og frekvens av signalene. Det er et flott blogginnlegg på Forex4Noobs nettside som gir litt innsikt så langt som å bruke 8 timers tidsramme for forex pris handling handel. For de av dere som bruker MT4-plattformen, gir bloggen også en flott indikator som du kan laste ned, slik at du kan konvertere dine 4 timers diagrammer til 8 timers diagrammer. Som nevnt i hans blogginnlegg, foretrekker Nick B 8 timers diagrammer over de daglige diagrammer, fordi han etter hans mening gir mer handlebare oppsett uten å gi opp tidsbesparende og kvalitetsaspekter som de daglige diagrammene gir. Ved å se på kartene mine i dag, la jeg spesielt merke til den fine bearish pin-linjen som dannet på et sentralt nivå på EurUsd 8-timers diagrammet. På diagrammet mitt har jeg merket et nøkkelmotstandsnivå på 1.30000. Du kan se hvordan prisen har tilbaketrukket og utvidet ca 30 pips forbi dette nivået, men så snappet tilbake og klarte ikke å lukke over motstandsnivået. EurUsd er curently på en fin downtrend som gjør dette oppsettet enda høyere kvalitet etter min mening. Det vil være interessant å se hvordan dette oppsettet kommer ut over neste dag eller to. Hvis du aldri har eksperimentert med 8 timers tidsramme for handlingshandelen din, kan du bare prøve å prøve den. Enda er dette innlegget kun ment for utdannelsesformål og er ikke ment å betraktes som handelsrådgivning. Hvis du likte dette innlegget, vær så snill, kommenter, del, og liker Innkommende søkeord: Forex trading 8 timers diagrammer forex 8 timers diagramstrategi 8 timers diagram 8 timers forexstrategi forex 8 timers diagram 8 timers diagrammer forex forex 8h diagram yhs-fullthosted003 åtte time time chart 8h forex 3 tanker om ldquo Trading på 8-timers diagrammer rdquoForex Åtte timers diagramutfordring I et nylig innlegg spurte jeg om du ville ha noen tips om handel med åtte timers diagrammer i Forex. Svaret var forbløffende. Stillingen mottok over 100 kommentarer fra lesere som ønsker å lære åtte timers diagrammer. I dette innlegget skal jeg sette en måneds utfordring med målet om å gjøre deg til en mer effektiv handelsmann. Hvordan begynte jeg å handle i åtte timers diagrammer Tradisjonelt mellomtidsramme Forex-diagrammer har vært begrenset til fire timer og daglig. Men i de siste årene har noen meglere innført nye tidsrammer til plattformene sine. Jeg fant først ut om åtte timers diagrammer tidlig i 2012. En av mine avanserte kursstudenter foreslo tidsrammen for meg. Først var jeg nølende med å bryte bort fra fire timers og daglige tidsrammer. Etter å ha prøvd åtte timers tidsramme for noen uker ble jeg forelsket. Hvorfor åtte timediagrammer En av de største fordelene er at de sparer tiden din. Åtte timers diagrammer trenger bare å bli sjekket hver 8-12 timer, noe som gjør det enkelt å handle dem rundt en travel tidsplan. Du kan tenke at de daglige diagrammene sparer enda mer tid, og du ville ha det riktig. Daglige diagrammer har imidlertid langt færre handelsoppsett enn åtte timers diagrammer. Åtte timers diagrammer gir en god balanse mellom tidsbesparelse og mengde av handelsoppsett. Hvordan få 8-timers diagrammer Den enkleste måten å få åtte timers diagrammer er å besøke tradingview. Dessverre bruker mange meglere fortsatt MT4 som ikke har åtte timers diagrammer. Det er et MT4-plugin som tillater åtte timers diagrammer, men det virker ikke for mange mennesker. Hvis du vil gi MT4-plugin et skudd, se dette siste innlegget. Enkel Trading Challenge Nå som du vet litt om åtte timers diagrammer og hvordan du bruker dem, vil jeg gi deg en utfordring. Utfordringen vil løpe i en måned, og målet ditt vil være å forenkle din handel og utvikle litt effektivitet. Trinn ett: Velg fire par Handel fire par Effektivt Normalt forteller jeg nye handelsmenn å velge et par og holde fast med det. Denne utfordringen er imidlertid utformet for personer med begrenset handelstid. Flere par er nødvendig for denne utfordringen for å maksimere sjansene for å fange en handel. Jeg skal handle EURUSD, GBPUSD, AUDUSD og EURJPY. Trinn to: Velg en tidsramme Denne delen er åpenbar, du må velge åtte timers tidsramme. Opprett et åtte diagram for hver av parene i trinn ett. Trinn tre: Velg en handelsstrategi Jeg anbefaler at du bruker min enkle Forex-strategi. Jeg bruker en kombinasjon av støtte og motstand og lysestaker for å handle omvendt. Vanligvis får jeg to til fire oppsett per uke over de fire parene i trinn ett. Hvis du allerede har en arbeidsstrategi, er du velkommen til å bruke den. Denne utfordringen handler om å gjøre deg til en mer effektiv handelsmann. Hvis strategien din fungerer, men du savner handler, kan du tilpasse strategien for å passe parametrene til denne utfordringen. Trinn fire: Opprett en handelsplan Du bør allerede ha en handelsplan. Hvis du ikke gjør det, gjør du en stor feil. Hvis du allerede har en handelsplan, må du kanskje bare tilpasse den til denne utfordringen. Hvis du trenger hjelp med å skape en handelsplan, sjekk ut det frie Forex trading og pengehåndteringsplan kurset. Trinn Fem: Start Trading Når du har din handelsplan, er det på tide å begynne å handle. Utfordringen er enkel. Du må begrense deg til fire par i den åtte timers tidsrammen. Du bør prøve å sjekke diagrammer en gang i åtte timer. Hvis du ikke klarer å sjekke diagrammer som ofte prøver å sjekke minst en gang i tolv timer. Hvis du ser en handel satt opp, handel det. Du er velkommen til å bruke automatiske oppføringer og utganger hvis nødvendig. Jeg håper at denne utfordringen vil tillate deg å handle mer effektivt. Ved å sjekke diagrammene dine en gang i åtte timer, kan du passe på å handle rundt en opptatt tidsplan. Åtte timers diagramtips I løpet av de neste ukene vil jeg skrive mye om åtte timers diagramhandel. Så hold øye med noen flere tips som vil hjelpe deg i denne utfordringen. Ta del i denne utfordringen Legg igjen en kommentar nedenfor og gi meg beskjed

No comments:

Post a Comment