Friday 10 November 2017

Charles Lindsay Trident A Trading Strategi Pdf


Charles lindsay trident atrading strategi pdf kopi 1999. OMEGA FORSKNING, INC. MIAMI, FLORIDA. Informasjonen i dette dokumentet kan endres uten varsel. Handelsstrategiene i denne boken er bare eksempler og har blitt inkludert solgt for opplæringsformål. OMEGA FORSKNING ANBEFALER IKKE at du bruker noe slikt handelsstrategi, da bruken av noe slikt handelsstrategi ikke garanterer at du vil tjene penger, øke gevinsten eller minimere tap. DEN ENKELTE ANVENDELSE AV HANDELSSTRATEGIER SOM INKLUDERER I DENNE BOOKEN, DEMONSTRERER DE MÅLENE SOM EASYLANGUAGE KAN BRUKES FOR Å DESIGNERE PERSONLIG HANDELSSTRATEGIER OG Å VISE NÅGRA EKSEMPLER AV HVOR VISSE POPULÆRE, VELEGNEDE HANDELSSTRATEGIER KAN INKORPORERES I PERSONLIGE HANDELSSTRATEGIER . OMEGA FORSKNING, INC. ER IKKE TILGJENGET TIL Å LEVERE INVESTERING ELLER ANNET PROFESSIONEL RÅD. HVIS INVESTERING ELLER ANNET PROFESSIONEL RÅD KRAVES, TJENESTER AV EN KOMPETENT PROFESSIONAL SKAL BLIES. kopiere 1999 Omega Research Inc. Alle rettigheter reservert. Ingen del av denne publikasjonen kan reproduseres, lagres i et gjenfinningssystem eller overføres i noen form eller på noen måte elektronisk, mekanisk, fotokopiering, innspilling eller på annen måte uten skriftlig tillatelse fra Omega Research, Inc. Trykt i United Amerikas forente stater. TradeStationreg, SuperChartsreg og EasyLanguagereg er registrerte varemerker for Omega Research, Inc. Portfolio Maximizer, PaintBar, ShowMe og SystemBuilder er varemerker for Omega Research, Inc. Microsoft er et registrert varemerke for Microsoft Corporation og MS-DOS, Windows og Excel er varemerker for Microsoft Corporation. DBC Signal og BMI er varemerker for Data Broadcasting Corp. Prisdata leveres med tillatelse fra Global Market Information, Inc. Synopsis: Bruk markedsreaksjonen til rykter og grådighet til din fordel for å bidra til å prognostisere prisfluktuasjoner. Fullstendig avsløring av systemet, inkludert søknad og handelskriterier. Jacket Beskrivelse: Denne boken er dedikert til de få seriøse råvarepris-aktørforskerne som tilbringer utallige timer som forfølger rimen og grunnen til markedsaksjon. Søket etter praktisk sannhet i kaoset av markedsaksjon er virkelig et arbeid av kjærlighet. Likevel eksisterer sannheten, og med sin oppdagelse vil det sikkert være offentlig handel i Commodities for evig. Charles L. Lindsay KAPITTEL 1 Tridentens historie KAPITTEL 2 Pris Handlingsteori KAPITTEL 3 Tridentmodellen KAPITTEL 4 Tridenthandelskriterier KAPITTEL 5 Trident Market Analysis APPENDIKS Hvilke markeder skal jeg handle Hvor mye kapital trenger jeg å handle Trident hvis jeg savner handelsinngang , Kan jeg fortsatt ta handelen, betyr det hvis jeg savner en sving, trenger jeg virkelig B2 og B6 Hva er markedsbalanse og hvordan virker det, kan Tridentstrategi brukes til handel Pyramiding vil det være ytterligere trenderutvikling ADDENDUM Tidssprøver neste Decade Trading PerspectiveTrident: En handelsstrategi Av Rolando Gonzalez 24. august 2002 Konseptet bak Trident er flott. Mr. Lindsay fortjener riktig anerkjennelse av sitt arbeid. Men mens hans ideer er gode, forlater hans evne til å uttrykke dem at du ønsker bedre klarhet og videre forståelse. I utgangspunktet, når vi styrer emnet, presenteres vi med studiet av tre poeng, P1, P2 og P3. Så langt så bra. Men grunnlaget for mitt poeng kommer når vi står overfor studiet av tidligere poeng til den veldefinerte P1, P2 og P3. Her, som vi blir introdusert til bruk av et tidligere punkt til P-settet, blir det nye punktet referert til som P1, og de etterfølgende punktene som P2 og P3. Så nå er det nye punktet P1, det pleide å være P1 er nå P2, og den gamle P2 blir P3. Og som om dette ikke ville være forvirrende nok, er det fortsatt et foregående punkt i studiet av Trident-systemet. Og gjett hva. Vel, du gjettet riktig. det nye punktet er referert til som P1, og de påfølgende to, P2 og P3. Fem poeng. tre navn. det blir bare vanskelig å følge Mr. Lindsays teknikk. Jeg har omskrevet sine formler i boken min, og tildeler navnene P0 og P-1 til de to punktene som senere blir introdusert i studien. Ikke uten frustrasjon, motgang og lidelse som blir en ekstra kostnad for å forstå dette flotte konseptet. og jeg har ikke taklet Bs ennå. Mr. Lindsay kompenserer for mye for sin mangel på kommunikasjonsferdigheter med sin briljans gave. Boken ville ha vært verdt over 500, hvis en ekspert på feltet ville ha gitt klarhet til et slikt, enkelt og strålende konsept. Det tok meg 20 år å finne ut det og tjene konsekvent av Judy Chille 19. mai 2013 Denne boken hadde fått meg tilkoblet fra dag ett og først gjorde jeg mye penger, jeg trodde at jeg ville være millionær innen noen år . Da begynte jeg å tape penger, og så mistet alt. Men jeg ga ikke opp, jeg holdt på det og tjente penger igjen, og det gikk bra, og da mistet jeg alt igjen. Dette har pågått i årevis. Jeg kjøpte først boken i 1992 eller 93. Strategien ville fungere perfekt noen ganger, og deretter mislykkes fryktelig de neste gangene. Det var et flott konsept, men noe manglet. Og jeg var så fast bestemt på å finne ut dette, jeg ga aldri opp. Jeg kunne ærlig si at jeg kanskje har mistet over 150 000 i alle årene jeg prøvde å handle dette systemet. Fra 1992 frem til 2012. I dag er 19. mai 2013, og etter hvert har disse frustrerende årene prøvd å finne ut av disse balanseprisene jeg endelig fikk det. Jeg kan nå tolke alt som Mr. Lindsay ikke kunne gjøre i sin bok. Det er flere ting du trenger å vite, som fantomdal og topper (ikke bruk) og ikke bruk innenfor barer eller utenfor barer som gir deg falske topper og daler, det er det viktigste. Så forstår når neste dal slutter ned, betyr den neste dalen, og ikke dalen etter neste. Jeg har brukt en milliard timer å analysere dette konseptet i 25 forskjellige futures-markeder og kom opp med konsekvente resultater som blåste meg bort etter at jeg hadde funnet ut hva Mr. Lindsay virkelig prøvde å gjøre. Mitt sterke ønske og dedikasjon til å finne ut dette tok 20 år, men nå kan jeg det fungere perfekt hver gang, og jeg vil endelig få tilbake alle pengene jeg mistet. Hvis noen kjøpte denne boken og har vært frustrert og prøvde å finne ut det, vet jeg hva du går gjennom. Jeg kan fortelle deg hva du trenger å gjøre for å gjøre dette arbeidet. Trident Trading strategi full av løfte Av Ian Mcclure 10. juni 2001 Som nybegynner til handel ble jeg raskt engrossed i denne boken. De første fem kapitlene blir lett forstått, og beskriver et logisk, mekanisk handelssystem, som ser ut til å være basert på W. D. Ganns handelsprinsipper. Systemet som sådan viser seg å være et lønnsomt handelsverktøy, men det siste kapitlet, som viser løftet om å være glasur på kaken, er immaterielt og ikke lett forståelig. Dette er veldig frustrerende for, selv om jeg har lest hele boken flere ganger, kjernen i det siste kapittelet fortsatt utelukker meg. Tillegget forteller om videre Trident-utviklinger i fremtiden, men etter min kjennskap har Charles L. Lindsay ikke skrevet noe videre om emnet, dessverre. God strategi, men noen vanskelige swing balanse konsepter Av David Batten 20. sep 2013 Like Judy, har jeg vært trading (av og på) med Trident de siste 20 årene. Suksess (i dollar) har blitt blandet fordi jeg ikke har fullstendig forstått beregningen av swingpriser (B2, B6) og dermed blitt fanget handel i feil retning noen ganger. Jeg mistenker at å velge trendendringer på høyere nivå er nøkkelen til å nyte konsekvent suksess med Charles Lindsays gode handelsmetode. Hvis Judy og Tom ville være hyggelige nok til å dele sine erfaringer via e-post, kanskje vi alle kunne perfeksjonere denne metoden sammen Min e-postadresse er battendfyahoo. Cheers, Dave Kortkommentarer på TRIDENT, en handelsstrategi av Charles Lindsay Av Eric R Kendall 1. februar 2013 Jeg kjøpte den først for å utvide min lærerfaring etter et kurs på Futures Trading på Online Trading Academy i Irvine, California. Trident-strategien er blitt kjerneelementet i min handelsplan for 34e-mini Futures34. Det krevde en 34tough read34 og mye utholdenhet til å følge alle trinnene og begrunnelsene til Trident-metoden og Trident Case Histories. Men innsatsen var givende. Det er et komplett kurs i seg selv. Den viktigste tiltalende funksjonen for meg var at det ikke krever andre tekniske handelsindikatorer for støtte. Dens 34Balance Price34 begrunnelse gjør bruk av 34recent34 prismønstre som veiledning for å oppdage overhengende prisendringer og for å plassere en potensielt lønnsom handel eller unngå potensielt å miste en. Selv om det ikke er eksplisitt introdusert som utviklingselementer, kan leseren fornemme avtalen av Trident-begrunnelse med de klassiske prinsippene til Gartley, Elliott og Fibonacci. Faktoren 0,625, (58), brukt i ligninger for å kvalifisere en handelsoppføring, er ganske nær Fibonacci Ratio 0.618. Boken presenterer en komplett og detaljert metode for å plassere høy sannsynlighet handler og er sterkt anbefalt til nybegynnere og profesjonelle likt. Av Tom Adept 22. okt 2012 Jeg har lest denne boken flere ganger og vil gå tilbake og lese om deler. Boken som jeg nettopp har bestilt er min tredje kopi. Det er en vanskelig bok å forstå, men når du gjør det kan det være lønnsomt. Råvaremarkedet har nå endret seg og beregningene må justeres noe. Jeg vil gjerne diskutere boka med andre. Jeg tror jeg har justert beregningen og forstått hva forfatteren forsøkte å formidle i de fleste skriftene. Min epost er garnetd64gmailVert god bok, men jeg måtte lese den 30 ganger for endelig å få det. Kapittel 5. 6 er de viktigste, ellers overfører du det til rekkene av alle 1,2,3-systemene der ute. Du må absolutt også få tydelig på null-balansen svingindikatorer som for øvrig alle Larry Williams. Robert Beckman. John Hamon. den legendariske prof. Alan Andrews av Median Lines og Gerald Appell sats veldig høyt. 17122012 Addendum. Funnily nok jeg kom over min anmeldelse ikke skjønner det var min etter år med å ha mistet brukernavnet mitt og passordet og var veldig imponert over det likevel føltes litt rart om det. Jeg ble forskjøvet på gjenoppretting av mitt glemt passord at jeg var BULLFROG. Det som førte meg hit igjen, var etter å ha reset GOODMAN CODEX om Goodman Wave og Goodman Swing Count System av Michael Duane ARCHER (oktober 2009 versjon) som solgte for 299-00 da. Teorien er verdt å lese og veldig vel verdt det, men boka er en touch overpriced som alle bøker er. Jeg er egentlig en aksjehandler DayWeekMonth og ikke gå for Playstation-type handel :)))). Medlem (1 anmeldelse, 3 innlegg) 1 av 1 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Du må være logget inn for å publisere anmeldelser Commercial Off the Grid Copyright copy 2001-2017 Trade2Win

No comments:

Post a Comment