Thursday 12 October 2017

Forex Markedet Klokke Programvare


Forex Market Timer Forex Market Timer. Når du skal handle, og når du ikke er til Forex-markedet, er det åpent 24 timer i døgnet. Det gir en flott mulighet for handelsmenn til å handle når som helst på dagen eller natten. Men når det ikke ser ut til å være så viktig i begynnelsen, er riktig tidspunkt for handel å være et av de viktigste punktene i å bli en vellykket Forex-aktør. Så når skal man vurdere å handle og hvorfor Den beste tiden for handel er når markedet er den mest aktive og derfor har det største volumet av handler. Aktivt handlede markeder vil skape en god sjanse til å fange en god handelsmulighet og gi fortjeneste. Mens rolige, sakte markeder vil kaste bort tiden din, må du slå av datamaskinen din og ikke engang forstyrre Live Forex Market Hours Monitor: Vurdert, forbedret og oppdatert 24. august 2012. Tilbakemelding Velkommen Forex trading timer, Forex trading tid: New York åpner på 08:00 til 17:00 EST (EDT) Tokyo åpner klokken 19:00 til 04:00 EST (EDT) Sydney åpner klokken 17:00 til 02:00 EST (EDT) London åpner klokken 3: Klokken 00.00 til 12.00 EST (EDT) Og så er det timer hvor to økter overlapper: New York og London: mellom klokken 8.00 og 12.00 på kvelden EST (EDT) Sydney og Tokyo: mellom klokken 19.00 mdash 2:00 EST (EDT) London og Tokyo: mellom 3:00 PM mdash 4:00 EST (EDT) For eksempel ville trading EURUSD, GBPUSD valutapar gi gode resultater mellom 8:00 og 12:00 EON EST når to markeder for disse valutaene er aktive. På de overlappende handelstimene finner du det høyeste volumet av handler og dermed flere sjanser til å vinne i valutamarkedet. Hva med din Forex megler Din megler vil tilby en handelsplattform med en viss tidsramme (tidsrammen vil avhenge av landet der megler opererer). Når du fokuserer på markedstider, bør du ignorere tidsrammen på plattformen din (i de fleste tilfeller er det irrelevant), og bruk i stedet universell klokken (ESTEDT) eller Market Hours Monitor for å identifisere handelsøkter. Hvis du ikke har valgt en Forex megler ennå, anbefaler vi Forex meglere sammenligning for å hjelpe søket ditt. Vi har gjort det enkelt for alle å overvåke Forex trading timer økter mens de er hvor som helst i verden: Last ned gratis Forex Market Timer Monitor v2.11 (535KB) Sist oppdatert: 5. oktober 2006. Dette er et enkelt program rettet mot Eastern Standard Time . Last ned gratis Forex Market Timer Monitor v2.12 (814KB) Sist oppdatert: 20. april 2007. Tidssone-alternativet er lagt til for de fleste nordamerikanske og europeiske land. Dedicated Clock for International Forex Markets. Ble med Jan 2006 Status: Pips Ahoy 1,132 Innlegg Fint arbeid. Jeg sjekker inn og sammenligner verdensklokker med det jeg har på skrivebordet zonetick). De europeiske bankene har en tidlig dag. I Brussel som er GMT1 (Dette er tidssonen brukt av World Clocks for quotEuropequot Market Hours) Markedet vil åpne klokken 7 og lukke klokken 16.00. virker som en tidlig dag for bankfolkene. Dette er dataene som vises i quotDetailsquot-området: Åpningstid: 7:00. Tokyo Bankers har det lett. de åpner klokken 9, nær klokka 18.00. Tid for litt meditaion og Tai Chi om morgenen Og Ozzies Har til klokken 10.00. og de lukker klokken 16.00. Må ta dem en stund å jage Kenguruer og Gators av veien for å komme fra jobb -) Skjermbilde av zoneklikk på menylinjen min, med et horisontalt kvadratmarkedet Hoursquot klokke over det: Medlemskap Tilbakekaldt Ble medlem Okt 2005 295 Innlegg Jeg er leire av gratis ting å legge til i min datamaskin fra Internett da disse programmene noen ganger inneholder kode som er spyware eller adware. Vet du om denne klokken er ren eller inneholder den kode som gjør ting som vi ikke er klar over, jeg sier ikke at klokken har noen av denne koden i den. Jeg spør bare om det gjør det. Ive snakket med Paul, og la den til nettsiden min. Jeg tror virkelig ikke at han har tatt med noe ekkel. Han er en veldig fin fyr. Rammeverket er der, vi må bare jobbe med vår sinnstilstand. Jeg ville bare fortelle deg at Paul har fullført sin stasjonære klokke som kan dedikeres til internasjonale valutamarkeder eller internasjonale aksjemarkeder og kan vises i horisontal eller vertikal. Det vil vise deg ikke bare hvilke internasjonale markeder som for tiden er åpne, men også hvor lenge de kommer til å lukke. Prøv det og se Markets som quotTime til Closequot blinker Rødt, du vil legge merke til litt ganske rask handling som Traders Settle. World Forex Market Times Desktop Tool (gratis) Hei, jeg skrev dette verdensmarkedet tid verktøyet for en stund siden og synes det er veldig nyttig . Det fungerer perfekt i min tidszone (fjell). Vennligst last ned det og gi meg beskjed hvis det fungerer i tidszonen din. gi meg beskjed nedenfor. (ikke glem å nevne tidszonen din) Jeg skrev det fordi jeg ikke kunne finne en anstendig verdensur for Forex, gratis eller betalt. Unzip og lagre til skrivebordet (eller hvor du vil ha det). Bare dobbeltklikk for å åpne. Det er ikke et installasjonsprogram, men den endelige exe-filen. PCen din kan klage fordi den er en exe-fil. Jeg har virus sjekket det før opplasting. Det er ingen utgiverinformasjon i filen, slik at PCen din vil spørre om du stoler på utgiveren. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. GMT er 1 time bak dagens London-tid. Jeg kunne legge til GMT, men jeg ville ikke at den skulle bli for rotete. Plus GMT vil være den samme som London om vinteren. Som for lokal tid. Som allerede på din PC-bar, skjønte jeg at jeg ikke behøvde å legge den på grunn av samme grunn. Jeg ville ikke forstyrre grensesnittet for mye. Men jeg er åpen, la meg få vite hva du tenker på med å ha de 2 lagt til. Forex er et dyr som vil spise deg til frokost, lunsj og middag.

No comments:

Post a Comment