Saturday 28 October 2017

Alternativer Strategier Excel Ark


Bank Nifty Options åpne renter Data Live på MS Excel-ark På å få stor suksess i Nifty-alternativer, leve åpne interessedata, har jeg begynt å teste data for banknifty-alternativer i Microsoft Excel-ark. Etter redigering og testing i dag fikk jeg alt til å fungere bra på testmaskinen min, som i tilfelle av smarte alternativer samme Excel-ark har blitt brukt, og det vil stille spørsmål til nse servere for live-alternativ OI data. Se live bank nifty call put opsjoner åpne interesse på diagram gratis. Bruk denne lenken for å laste ned. Etter nedlastingen følg disse trinnene for å oppdatere data: Åpne Excel-ark fra Bank-Nifty-Options-Live-OI. zip Trykk nå AltCtrlF5 for å oppdatere dataene. Det vil vise sikkerhetsadvarsel (Don8217t bekymre deg), Bare trykk OK. Data vil bli oppdatert fra NSE-servere umiddelbart. Gjenta over trinnene hver gang du ønsker å oppdatere data. Del dine synspunkter på dette som jeg har brukt noen timer på dette lille stykke indikator. Det er en mulighet for nybegynnere å lære teknisk analyse online handel ulike typer strategier i markedet, bli uavhengig handelsmann. Ring 91-9970777789 for å få vite mer om kurset. Hvis du liker denne applikasjonen, så del den med vennene dine og slektninger på Facebook og Twitter. Du kan også nå meg direkte ved å kommentere nedenfor: Du bør lese dette: Live Nifty Options åpne interesse i Excel-arket Nifty-alternativer er mest populære instrument for å tjene mye penger i handel. Futures og opsjoner har den høyeste omsetningen enn noe annet instrument som handles på børs. Nifty opsjonshandlere ser etter det åpne. Live Nifty-alternativer åpne interessedata på Excel-ark for juli F038O-serien Nifty-alternativer live åpne interessedata Excel-arket har blitt oppdatert for juli FampO-serien. Også handelsmenn bruker det til å kjenne trenden med Nifty fremtid. Bruk linken under for å laste ned filen. Nedlasting. Nifty-alternativer Excel OI-ark for september F038O-serien Som jeg forbereder og deler de greitige alternativene, er rent interesse-Excel-arket. Denne gangen er jeg en grunn til at du skal smile som jeg har lagt til få aksjer som ICICI bank, State Bank of. Oppdater Nifty-alternativer Åpen interesse i MS Excel-ark Fra begynnelsen av denne juni FampO-serien, var det greit å vise optiske applikasjoner på Excel, som viste data på feil måte. Så jeg har gått gjennom problemet og har oppdatert dataselectionen for OI-grafen. Gratis Excel-ark: Nifty-alternativer OI for August F038O-serien Venner Jeg vet at jeg er veldig sen i å publisere Nifty-alternativene OI Excel-ark August FampO-serien. Jeg var på 20 dager ferie til Gujarat og Rajasthan, så jeg klarte ikke å utføre. Bhaveek Patel er teknisk analytiker og investor, hans interesseområder inkluderer aksjemarked, valuta og gull. takk for denne flotte oppdateringen Bhaveek, det er veldig nyttig i å spore sanntid OI data. Takk Anand, jeg vil gjerne vite om du er interessert i sporingsalternativer OI for aksjer. Del så aksjene navn hvis de har nok likviditet i opsjons segment. ok, nå sporer jeg kun Nifty amp BankNifty OI data. Hvis du er interessert i noe lager, vil du sikkert gi deg beskjed. Anand, Takk for din aktive deltakelse i åpne interessedata. Jeg vil fortsette å publisere nye handelsstrategier basert på OI, supportresistance, volum og trend. når jeg vil få august-serien, er den nifty og banken nifty fremtidig, og jeg vil legge inn opsjoner, åpne interesse-Excel-ark til august-serien på mandag når testingen er ferdig. Hold kontakten og fortsett å besøke. patel sir 823082308230thanks mye for proviiding utmerket for nybegynnere å forstå oi på enkel måte med din detaljerte forklaring. om mulig arrangere aksjer i nifty50 mer omsetning aksjer som sbi, infy, LampT etc. Om vi ​​må laste ned Excel hver måned for nye serier Godt forslag Ani, jeg vil definitivt jobbe med dette og sannsynligvis vil vi se topp 10 aksjer i F038O med høy flytende alternativer. Jeg vil publisere disse Excel-arket når jeg er ferdig med det. Hilsen, Bhaveek Patel Strategiske Planleggingsmaler Strategiske Planeringsverktøy Distribuer disse 11 fill-in-the-blanks Strategisk Planleggingsark til dine ledende ledere for å forberede deg på din kommende strategiske planeringshendelse for å definere hva firmaet ser ut i dag, og hva du vil se det ut som en gang dine strategiske mål er oppnådd. Disse regnearkene fungerer som nyttige diskusjonsverktøy for hver av lederne på teamet ditt for å virkelig forstå hva de andre gutta prøver å gjøre, og hvordan hver avdeling kan jobbe sammen for å kvitte seg med å trekke i samme directionquot. Strategier Worksheets Disse malene ble opprinnelig utviklet for å klargjøre behov og strategier for et prosjekt for å erstatte eller oppgradere Enterprise Resouces Planning-programvaren, og likevel kan gi verdifull innsikt for enhver strategisk planleggingsprosess. Hvem gjør hva, hvor og hvordan Steder, strategiske forretningsenheter, økonomisk info og mer. Hva er dine planleggingsgrupper som har felles visjon for hvordan du vil at organisasjonen din skal være når du er ferdig med å implementere strategiske planer Kunder forstås Salg Hvordan gjør du for tiden etterspørsel av prognoser, prissetting, kundekontaktpunkter, CRM Customer Relationship Management, EDI. Og hvordan kan du gjøre disse tingene bedre Produkter Amp Services Ser markedsføreren din øye til øye med Engineering VP når du tar beslutninger om lager, ny produktansvarlig tjenesteutvikling, compliance rapportering. Hva er de mest vitale ting å vite om hvordan bedriften håndterer leverandørforhold, supply chain management, EDI amp Internet, Logistics Partners. Investeringsvurdering, kostnadsfordelingsmetoder, aktivitetsbasert kostnadsregnskap, overhead tildelinger, kostnadsbassenger, drivere og objekter. Strategier regneark inneholder kortfattet trening for kostnadsregnskapsmetoder, og instruksjoner for viktige faktorer å vurdere Project amp Jobbkostnadsregnskap Jobbkostnadsregnskapsprogramvaren bruker vilt varierende vilkår for å definere lignende begreper. Hvis tilbudene dine involverer jobber eller prosjekter, vil du sette pris på hvordan disse feltkrydde spørsmålene skjærer gjennom språketåken om jobbkompensasjon av inntekter, jobbregning, jobbplanlegging, rapportering. Hvert selskap har behov for hovedbok, kundefordringer, betalbare kontoer og lønn. Og denne strategiske planleggingsmalen spør også kortfattede spørsmål for å klargjøre bedriftens nåværende og fremtidige informasjonskrav for HR-ressurser, faste eiendeler og revisjonsanbefalinger. Salgs - og driftsplanlegging Salgsstyring Operations Planning setter takten for hjerteslag som pulserer livsnerven for penger, inventar og informasjon gjennom en organisasjon. Flere enn en bransjeekspert har hevdet at SampOP er den viktigste aktiviteten som et ledende team kan gjøre. og likevel så få ledende lag gjør det bra. 1 siders spørreskjema. Omfattende utdelinger og coaching for salgs - og driftsplanleggingstrening. Disse malerforsterkningene alene kan mer enn betale for hele settet av maler. Er din operasjonsdirektør den eneste personen i utøvende teamet som kunne forklare dine konkurransedyktige strategier for produksjonsprosessdesign, produksjonsplanlegging, produksjonskontroll og kvalitetskontroll. Ville det ikke vær så snill å ha et verktøy for å kommunisere med resten av usquot Logistikkforbedring Materialeplanlegging Med de stigende transportkostnadene, hvor bra har du tenkt gjennom alternativene for innkommende forsterker, utgående logistikkplanlegging, multi-location, plukking, automatisert datainnsamling, materiale kravplanlegging, andre metoder for materialplanlegging Funksjoner forsterkninger Alle Word-amp Excel Dine folk har allerede og vet hvordan man bruker Word amp Excel Fyll-i-blanks enkelt med omfattende hjelp nøyaktig hva du trenger å vite nøyaktig når du trenger å vite Det Profesjonelt det profesjonelle bildet du vil prosjektet Strategiske Planleggingsmaler Når du eier Systems2win forretningsplanlegging verktøy, får du fordel av alle innsiktene fra alle de andre selskapene som har brukt (og forbedret) disse verktøyene for å gå gjennom det strategiske planleggingsgruppen din nå går gjennom: 1) Få alle i alle de avdelingene til å forstå hva alle andre i alle de andre avdelingene gjør virkelig, og. 2) Kommunisere en klar visjon og strategi slik at alle kan forstå hvordan det de gjør, passer til hva alle andre gjør. Enkel å bruke forretningsplanleggingsprogramvare Fordi det er skrevet med Word og Excel, vil du og dine lagmedlemmer allerede vet hvordan du bruker hvert kraftig nytt strategisk planleggingsverktøy. Mer enn du forventet Du kan ha kommet på jakt etter et verktøy for å skape et balansert resultatkort, og til slutt finne ut at de strategiske regnearkene gir verdi du ikke engang visste eksisterte. Hvor ofte blir du en helt ved å bringe noe dette verdifullt til din utøvende gruppes oppmerksomhetMondag 13. juni 2016 12:56 Åtte og åtte prosent av Vermont er dekket av skog, og åtti prosent av skogene er privateide. Bevaringsdistriktene og deres partnere vet at beslutninger skogeiere gjør i dag, vil påvirke ansiktet til våre ville landskap, kvaliteten på habitatene de representerer, og de økologiske tjenestene de gir for våre lokalsamfunn i generasjoner framover. Hvilke slags beslutninger står overfor Vermont skogseiere Hva slags problemer snakker skogeiere om middagsbordet? En økologisk diskusjon kan ta imot voksende trær, dyrelivet eller rekreasjon, eller plante - og dyredyr. En mer sosiologisk diskusjon kan vende seg til å generere inntekt, eller betale skatt eller en beryktet elefant i rommet hvordan man holder skogen i familien. Det er få riktige svar på spørsmål som oppstår under diskusjoner som disse gode, men de er som ytterligere grunneier mål. Slike mål er like varierte som våre skoger og de som eier dem. Alle skogeiere som er i det på lang sikt vil ønske å fremme regenerering, det vil si vokse den neste kohorten av trær. Hvordan dette skal oppnås er vitenskap og kunst av skogbruk, eller anvendt skogsøkologi. Dens verktøy er modellert på de som brukes av naturen. På samme måte som vind - eller isbeskadigelse, insektspredasjon eller brann kan for eksempel fjerne baldakinen og skape lyse åpninger, eller utsette mineralske jordarter som trengs av noen treslag for å spire, skogeiere bruker lappekutt eller høsthøst, eller enkelt trevalg eller noen av en rekke andre teknikker for å opprettholde sin skog. Disse prosessene kan fungere for å dyrke et økosystem som er bærekraftig og elastisk, og ofte en som fordeler både dyr og mennesker. Mange skogeiere rangerer dyrelivet på deres liste over ledelsesmål. Managing for wildlife kan være noe så enkelt som å forlate snag trær for hekker fugler og andre dyr. Eller det kan utføre et lite klart kutt, vanligvis kalt en lappekutt, for å fremme veksten av tidlig suksessive skogsarter som asp som mange dyrelivsarter avhenger av. Bevaringsdistriktene har hjulpet grunneiere til å forbedre skogens habitater i flere tiår, alene eller med hjelp av partnere. Vermont Coverts, Woodland for Wildlife, har operert et treningsprogram for grunneiere som er interessert i å øke villmarkverdiene på sine eiendommer siden 1985. (Se vtcoverts. org). I 2008 ble Foresters for the Birds et partnerskap mellom Vermont Department of Forests Parks and Recreation og Audubon Vermont. Dette programmet og læreplanen hjelper skogbrukere innføre og vedlikeholde skogkarakteristikker som komplekse horisontale og vertikale strukturer, woody rusk, innfødte arter mangfold og canopy dekke ønsket av et stort antall neotropiske sangfugler. (Se vt. audubon. orgconservationforesters-birds.) Å komme inn i skogen for å høste trær krever vanligvis en vei eller veibygging, selv om utstyret som skal brukes er like vanlig som en traktor, og spesielt hvis den er så enorm som en skidder eller mekanisk tresker. Statlig lov krever at skogsveier bygges i henhold til statene Godkjenne administrasjonspraksis for å opprettholde vannkvaliteten (AMPene dekker ting som maksimal stigning, strømkryssing, dreneringsfunksjoner og restaurering). Mange bevaringsdistrikter gir bærbare skidderbroer til leie til loggere for å sikre at strømkryssene er AMP-kompatible. Velbygde rullebaner og tømmerveier kan ikke bare gi tilgang til fremtidige høstinger, men også rekreasjonsmuligheter. Forkampede private skoger er laced med vandring og langrenn og terrengsykelstier som opprinnelig ble bygget for å håndtere en loggoperasjon. Ikke-innfødte invasive planter er en reell trussel mot fremtiden for våre skoger i Vermont. Eksotiske busker som asiatiske buskehoneysuckles, barberbjerge, brennende busk og buktorn kan overvinne en underjordisk og outcompete selv skygge tolerante arter som sukker lønn. Hvitløk sennep, en eksotisk urteaktig plante, kan endre jord mikroorganismer populasjoner på en slik måte å redusere trevekst. Orientalsk bittersøt, et klatring av flerårig vintreet, kan bringe trærne ned med vekten av sin biomasse, rot i sin nye plassering, og fortsett marsjen videre. Selv om kontroll av invasive planter kan være dyrt (500 eller mer per acre avhengig av alvorlighetsgraden av angrep), kan alternativet være verre: en skog der opprinnelse av opprinnelige trekker ikke lenger oppstår, og hvor dyrelivspopulasjoner blir redusert. Invasive skoginsekter er også en trussel mot bærekraftig skogsøkosystemer i Vermont. Hemlock wooly Adelgid er nå til stede i Windham, Windsor og Bennington fylker. Syrex trepinne, et ekkel skadedyr, fortsetter å bli funnet i Chittenden County. Både asiatisk langhornet bille og smaragd askeborer har blitt funnet like utenfor landegrensene. Mens noen av disse skadedyrene en dag kan styres av andre organismer, vil smaragd aske borer sannsynligvis endre sammensetningen av våre skoger, som er om lag ti prosent aske - betydelig. Mange bevaringsdistrikter støtter utdannelsesprogrammer på invasive arter, og samarbeider med partnere som naturressursvernstjenesten for å yte administrasjonshjelp til skogsdeltakere. For noen grunneiere betyr woodlot sugarbush, og størstedelen av deres ledelsesinnsats vil være dedikert til å vokse sukkeraksler og holde dem sunne. Nøkkelen til et langt, sunt liv er en konservativ tapping regime, som det som kreves av staten Vermont på land som er registrert i Use Value Appraisal programmet (se nedenfor for mer om dette initiativet). Disse standardene inkluderer ikke kraner for trær mindre enn 10 i diameter, maksimalt 1 trykk for de 10-14 i diameter, maksimum 2 kraner for trær 16-20 i diameter, og maksimalt tre kraner for alle andre trær. Hull bør plasseres så langt fra hverandre som mulig. Standarden oppfordrer også skogjordeiere til å fremme arterdiversitet i sukkerbushen, selv når man fremmer sukker og rød lønn. Standarden foreslår å opprettholde en blanding av arter som allerede finnes på stedet (så mange som elleve forskjellige arter). For mer informasjon, se fpr. vermont. govsitesfprfilesForestandForestryYourWoodsLibrary. Mange privateide skoger er registrert i statene Bruk Value Appraisal Program, også kalt dagens bruk. UVA verdier og skatter skog som skog eller jordbruksmark som jordbruksland som er, på en aktuell bruk, ikke i sin såkalte høyeste og beste bruk som utviklingsland. Siden etableringen i 1980 har UVA vært ansvarlig for å bidra til å beskytte hundrevis av tusen hektar arbeidende gård og skog. Det nåværende bruksprogrammet er dyrt, men det er mye applaudert av Vermonters fordi det krever at innmeldte programmer aktivt blir oppdrettet eller forvaltet av tømmer. UVA lander arent private retreater for de rike. I stedet er de produktive inntekts - og jobbgenererende land eid av våre naboer. UVA-programmet er ansvaret for statene fylkeskommuner, med hvem bevaringsdistriktene rutinemessig samarbeider. Ved å minimere eiendomsskatt, gjør UVA-programmet det mulig for familier å holde skogene som skoger (og gårder som gårder). Men demografien til statens skogseiere endrer seg, og denne forandringen utgjør en trussel mot fremtiden til våre skoger. Mer enn 2,9 millioner hektar, eller om sekstifire prosent av alle private skogområder, eies av familier eller enkeltpersoner. (Disse og andre data her er fra 2015 Vermont Forest Fragmentation Report utarbeidet av Department of Forests Parks and Recreation.) De fleste skogeiere i Vermont, om lag to og to prosent, er i alderen 55 til 64 år litt over tjue prosent eldre enn 65 og nesten tretti prosent er i alderen 45 til 54 år. Disse dataene indikerer at en stor overføring av skogkledd eiendom fra en generasjon til den neste er i offen. En skog er ikke som aksjer på lager eller til og med en bolig. Det kan ikke deles like mellom arvingene og forblir fortsatt en skog som er et intakt, fungerende økosystem. Likevel er mange familier tvunget til å dele opp skogen etter eierens død, hvis det ikke er noe annet enn å bosette eiendomsskatter. Mange ganger er skogene imidlertid oppdelt fordi den tidligere eieren, forelder eller annen slektning, var ubehagelig og påkrevde sitt forpliktelse til å opprettholde skogen intakt på arvingene, så ubehagelig at spørsmålet om hva de skulle gjøre aldri ble brutt. Rådgivere er enstemmig enige: Det beste første skrittet er å snakke med potensielle arvinger om fremtidens skog. Løsninger kan utformes for å tilfredsstille alle parter, og samtidig holde skogen intakt. Skrevet av Shelly Stiles Manager, Bennington County Conservation District Nødvendig Agricultural Practices Foreslått regel og offentlige høringer. Kommenteperiode Torsdag 19. mai 2016 16:21 Landbruksdirektoratets obligatoriske landbrukspraksis Foreslått regel med statssekretæren offentliggjør offentlige høringer med offentlig kommentarperiode for å løpe til 7. juli 2016 På fredag ​​den 13. mai 2016 sendte Vermont Agentsenter for jordbruk, mat og markeder (VAAFM) den foreslåtte regelen for nødvendig landbrukspraksis med Vermonts utenriksminister. Denne arkiveringen representerer starten på den formelle reguleringsprosessen der offentligheten vil fortsette å vurdere styrking av landbruksvannkvalitetsstandarder for Vermont gårder. En offentlig kommentarperiode på den foreslåtte regelen vil være åpen til 7. juli 2016. med fem offentlige høringer om den foreslåtte artikkelen planlagt for utgangen av juni. Den foreslåtte artikkelen er tilgjengelig i dag på agenturets nettsted: agriculture. vermont. govwater-qualityregulationsrap Denne foreslåtte RAP-regelen, som gjelder for alle typer landbruksprodukter, representerer en seriøs forpliktelse fra landbrukssamfunnet for å forbedre vannkvaliteten i hele Vermont, sa Vermonts sekretær for jordbruk, Chuck Ross. Vermont landbrukssamfunn er kulturelt og økonomisk kritisk for staten Vermont, og bøndene har vist gjennom denne prosessen til dato med å vise frem og gi innspill hvordan de virkelig ønsker å være en del av løsningen for ren vann i hele Vermont. Som et resultat av lov 64 i Vermont Clean Water Actsigned til lov i juni 2015, var Landbruksverket ansvaret for å oppdatere Accepted Agricultural Practices (AAPs) for ytterligere å redusere virkningen av landbruket på vannkvalitet over hele staten. RAP er en oppdatert versjon av AAP, reglene på plass siden 1995 som regulerer gårder for å beskytte vannkvaliteten, omskrives til et høyere ytelsesnivå. VAAFM utgitt et første utkast til RAPs 20. oktober 2015 og holdt en offentlig kommentar og oppsigelsesperiode som løp til 18. desember 2015. VAAFM revidert deretter RAPs basert på kommentar mottatt og utgitt et andre utkast for offentlig gjennomgang 23. februar, 2016. VAAFM betraktet kommentar mottatt fra 23. februar 2016 frem til 15. april 2016 og forelagt et tredje utkast til RAP-regelen, som en del av en forhåndsføringsprosess, til Interagency Committee on Administrative Rules (ICAR) 20. april, 2016. ICAR-komiteen møtte 9. mai 2016 og ga kommentarer dagen etter, som siden er blitt innlemmet i RAPs foreslåtte regel. ICAR-utkastet blir utgitt i dag av VAAFM sammen med RAP-foreslått regel, som ble arkivert med statssekretæren fredag ​​13. mai 2016. Innleveringen av den foreslåtte regelen initierer den offentlige kommentatorperioden i den formelle regelverket. Den offentlige kommentarperioden for den foreslåtte artikkelen løper fra 16. mai 2016 til 7. juli 2016. Hittil har VAAFM hatt mer enn 80 små interessenter og store offentlige møter på RAP for å få tilbakemelding fra bønder, interessenter og offentligheten. VAAFM ønsker å takke de mer enn 1800 individer som deltok på over 80 møter holdt av VAAFM og våre Water Quality Partners siden oktober i fjor, som tok seg tid til å gi kommentarer eller på annen måte delta i denne offentlige prosessen, sa VAAFM Agricultural Resource Management Division Director , Jim Leland. Det offentlige engasjement og deltakelse i prosessen hittil har vært medvirkende til å utvikle en effektiv og brukbar regel for alle gårder i Vermont. En av de største takeaways fra den foreslåtte RAP-regelen, sier Leland, er at mens regelen fastsetter sterke baseline prestasjonsstandarder, er det mulighet for farm operatører og planleggere å utvikle og sende til Byrået for godkjenning, spesialiserte alternative forvaltningsplaner å adressere stedsspesifikke forhold. Leland fortsetter. Dette sikrer at den foreslåtte RAP-regelen oppfyller kravene til fleksibilitet og vannkvalitet som kreves av lov 64 av 2015, samt de ulike forvaltningsbehovene til gårdsoperasjoner i hele staten. Offentlig kommentar kan sendes til Agencys RAP e-post innboks på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen eller ved å sende skriftlig kommentar til Landbruksverket på 116 State Street, Montpelier, VT 05620. Fem offentlige høringer vil bli avholdt i juni for bønder, interessenter og publikum for å gi vitnesbyrd og kommentere forslaget RAP-regel. Byrået vil holde to webinarer i forkant av de formelle høringene for å presentere reglene i detalj. Disse nettsidene vil bli tatt opp og tilgjengelig som videoer på VAAFM nettsiden etter presentasjonene. Byrået har også gjort tilgjengelig flere oppsummeringsmaterialer på sin nettside, inkludert to sammendragethetsblader som fremhever de viktigste endringene fra AAP til RAP. Også oppført på nettstedet er et uthevet endringssammendrag som beskriver respons på kommentarer mottatt på det andre utkastet til RAP, samt endringer som er gjort mellom det andre utkastet og den foreslåtte regelen. Byråets nettside har også en oppdatert tidslinje som er lagt ut for å skissere prosessen fremover mot en offentliggjort regel. For mer informasjon om RAPs, og Agencys innsats for å implementere lov 64 av 2015, vennligst besøk agricultural. vermont. govwater-qualityregulationsrap eller kontakt Vermont Agency of Agriculture, Food and Markets på (802) 272-0323. Den RAP-foreslåtte regelen kan lastes ned her: go. usa. govcuSHF Et høydepunktsendringssammendrag finner du her: go. usa. govcuhbx En oversikt over bedriftsstørrelsesoppsummering finner du her: go. usa. govcJqtp En regel summarisk faktaark kan bli funnet her: go. usa. govcJqt6 Et dokument som diskuterer effektive datoer for RAPs finner du her: go. usa. govcJqJA De fem offentlige høringene vil bli avholdt: 21. juni 2016. 12:30 3:30 på St. Albans Historical Museum, 9 Church Street, St. Albans VT 05478 22. juni 2016. 12:30 3:30 på Brandon American Legion, 590 Franklin St., Brandon, VT 05733 23. juni 2016. 12:30 3:30 i Vermont 12:30 3:30 på Newport American Legion, 160 Freeman Street, Newport, VT 05855 29. juni 2016. 12:30 3: 30 på Brattleboro American Legion, 32 Linden Street, Brattleboro, VT 05301. Byrået vil holde to webinarer i forkant av de formelle høringene for å presentere reglene i detalj. Disse nettsidene vil bli innspilt og tilgjengelig som videoer på VAAFM nettsiden etter presentasjonen. Om Vermont Agentsett for jordbruk, mat og markeder: VAAFM letter, støtter og oppfordrer veksten og levedyktigheten til landbruket i Vermont, samtidig som det beskyttes arbeidslandskapet, menneskers helse, dyres helse, plantes helse, forbrukere og miljø. Agriculture. Vermont. Gov Fredag, 18. desember 2015 13:14 Mens lovgivere og statlige byråer oppfordrer seg til å utvikle retningslinjer og retningslinjer for å rydde opp Lake Champlain, gjør bøndene og lokale organisasjoner også sin rolle. Gjennom 800.000 tilskudd utstedt av US Department of Agricultures Natural Resources Conservation Service til Vermont Association of Conservation Districts (VACD) basert i Waitsfield, utvider Vermonts Natural Resources Conservation District et program som støtter småbønder i deres innsats for å beskytte vannkvaliteten mens forbedre bunnlinjen. Det nye programmet, kalt Regional Conservation Partnership Programmet, skal støtte 145 husdyrbrukere over hele landet for å utvikle næringsstyringsplaner gjennom deltakelse i graven i kurs som tilbys av University of Vermont Extension. En næringsstyringsplan definerer nøyaktig mengde gjødsel og andre næringsstoffer som skal spres på hvert felt på gården for å dyrke avlingene som trengs for å mate dyr. Planen tar hensyn til jordtype og kjemisk sammensetning, feltets bratthet og potensiell erosjon, dyrkede avlinger på marken og dyrs ernæringsmessige behov. Ved å kombinere vitenskapelige data med bøndenes kunnskap om deres land - og produksjonsmål, vil riktig mengde næringsstoffer bli brukt, og dermed spare landbrukens penger og unngå overflødig avstrømning i Vermonts-vannveier. Overflødig fosfor, et næringsstoff som vanligvis trengs i landbruksproduksjon, er hovedårsaken til Lake Champlains giftige algerblomster. Mens betydelig fosforavfall også kommer fra veier, skoger, streambanker og kloakkanlegg, vil Vermonts landbrukssamfunn spille en stor rolle i rydding av sjøen og beskytte andre elver, bekker og innsjøer rundt staten. Som et resultat av Vermonts nye renvannslov som ble vedtatt av lovgiver i fjor, vil alle gårder bli pålagt å utvikle en næringsplan for næringsstoffer i fremtiden. Tidligere har bare mellomstore og store gårder - en liten del av gårdene i Vermont - blitt pålagt å ha denne planen. Det utvidede program for bevaringsdistriktet vil gjøre det mulig for småbedriftsoperatører å oppfylle dette kravet, samt gjøre enkle og kostnadseffektive endringer i deres virksomhet for å beskytte vannkvaliteten og få tilgang til tilleggsutdanning, teknisk og økonomisk støtte for å gjennomføre videre bevaringsprosjekter på deres gård. Først ville jeg ikke ta deg tid til å ta kursplanen for næringsstoffplanlegging, sa en bonde som deltok i graven i klassen i fjor, men jeg er så glad jeg gjorde. Jeg kan nå bruke planen min til å ta de riktige beslutningene for gården min, og gjøre justeringer felt etter felt ettersom forholdene endres. Programmet er en vinn-vinn for alle involverte, sa VACDs administrerende direktør Jill Arace. Ved å kombinere den spesifikke kompetansen til flere organisasjoner, kunne vi øke verdien og effekten av programmene våre for å hjelpe bøndene med å håndtere problemer med vannkvalitet, overholde nye statlige forskrifter og forbedre deres økonomiske levedyktighet. Vi ønsker alle å se Vermont gårder trives og forbli en levende del av våre lokalsamfunn og arbeidslandskap. Vermonts Natural Resources Conservation Distrikter ble opprettet etter Dust Bowl æra av 1930-tallet for å hjelpe bønder beskytte jord og vannkvalitet. Det er 3000 distrikter over hele USA og 14 i Vermont. I de siste tiårene har Vermonts Conservation Districts utvidet sine programmer utover jordbruk til skogbruk, vannsikkerhet, nedbemanning og opplæring av vannet. Distrikter beskytter og forbedrer naturressursressurser for jord, vann, skog og dyr, ved å samarbeide med grunneiere og samfunn for å gi informasjon og teknisk støtte og gjennomføre prosjekter. VACD er medlemskapsforeningen av Vermonts Conservation Districts. Foreningen gir støtte til sine medlemmer og forvalter statlige tekniske programmer. Offentlig kommentar Frist for utkast til regler for vannkvalitet Regler søndag 13. desember 2015 kl. 13:44 18. desember 2015 er fristen for offentlig kommentar om utkast til obligatoriske retningslinjer for landbrukspraksis Frist for å sende offentlig kommentar til Vermont byrå for jordbruk, mat og markeder ( VAAFM) angående reglene for utkast til obligatorisk landbrukspraksis (RAP) er 18. desember. 2015. Offentlig kommentar kan sendes via e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen eller sendt direkte til VAAFM på 116 State Street, Montpelier, Vermont 05620. Utkast til RAP-regler Offentlig møteoppsummering VAAFM utgitt et utkast til eksemplar av obligatoriske landbrukspraksis (RAP) 20. oktober 2015 i en periode på offentlig kommentar som vil løpe gjennom 18. desember 2015. Dette er en forhåndsføringsperiode som vil gi mulighet for alle interesserte interessenter til å gjennomgå Draft RAPs og gi første kommentar før VAAFM reviderer utkastet denne vinteren og deretter inngår den formelle regelverket prosess våren 2016. Ytterligere offentlig kommentarperioder vil følge både utkastet omskrivning i januar 2016, samt den formelle regjeringstidspunktet våren 2016. VAAFM har holdt ti offentlige møter over hele staten for å bidra til å lette kommentaren og innspillingsprosessen 530 Bønder og medlemmer av offentligheten har deltatt i disse hendelsene. Disse offentlige møtene inkluderte en detaljert presentasjon utkastet til RAPs etterfulgt av et spørsmål og svar sesjon. VAAFM har også deltatt i over 20 ytterligere fokusgrupper, på forespørsel fra interesserte organisasjoner og interessenter, for å se nærmere på utkastet til regelverk. VAAFM ble ledet av lovgiveren til å utarbeide RAPs i henhold til lov 64, undertegnet i lov 16. juni 2015. Lov 64 endret og vedtok flere krav knyttet til vannkvalitet i staten. De aksepterte landbrukspraksisene (AAP) ble omskrevet til et høyere ytelsesnivå og omdøpt de nødvendige landbrukspraksis. VAAFM ble belastet med å revidere RAP-reglene innen 1. juli 2016. Lov nr. 64 krever at de reviderte RAP-kravene inneholder krav til: liten farm sertifisering, næringslagring, jordhelse, buffersoner, utestenging av husdyr og næringsstoffer. Ny oppsummeringsmateriell tilgjengelig Sammendrag av utkast til regler For å bidra til å møte planleggingsutfordringene fra bøndene og offentligheten, har VAAFM gjort en opptak av St. Albans RAPs offentlige møte. Opptaket inkluderer en introduksjon fra landbruksminister Chuck Ross og en presentasjon fra ARMs nestleder direktør Laura DiPietro. Den førti minutters videoen gir en introduksjon til statens vannkvalitetsutfordringer, samt en detaljert oversikt over de øverste endringene som er inkludert i Draft RAPs. VAAFM kan forberede DVDer til å dele med personer som ikke har tilgang til bredbånd, vennligst ring agenturet for en kopi. Nedlastbare dokumenter Nyttige linker En kobling til streamingvideoen av St. Albans RAPs offentlige møte finner du her: youtu. beaaSrM9vU4lU VAAFMs informasjons RAP-nettside, som inneholder kopier av alle linkene som er inkludert i utgivelsen, kan nås her: landbruk. Vermont. govwater-qualityregulationsrap Vennligst send offentlig kommentar til VAAFM (e-post) her: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen document. write () document. write (addytext80298) document. write () - Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen For mer informasjon, kontakt: Ryan Patch Sr. Ag Utviklingskoordinator Vermont Agency for jordbruk, mat og markeder 116 Stat St. Montpelier, VT 05620 Cell: (802) -272-0323 Faks: (802) 282 -1410 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen agriculture. vermont. gov Monday, 02 November 2015 18:51 Vermont Agency for Agriculture Food and Markets (AAFM) er utgitt et utkast til en revidert Agricultural Practices (RAP) for en forhåndsføringsperiode varig frem til januar 2016. Dette er på tide for alle interesserte interessenter å gjennomgå Draft RAPs og gi kommentarer før AAFM går inn i den formelle reguleringsprosessen. Formell offentlig kommentarperiode vil skje under den formelle reguleringsprosessen. AAFM ble ledet av lovgiveren til å utarbeide RAPs i henhold til lov 64, undertegnet i lov 16. juni 2015. AAFM planlegger å maksimere offentlig innsats, gjennomgå regler for relevans og konsistens med lov og lovgivnings hensikt, og sørg for at disse reglene vil være effektiv til å beskytte vannkvaliteten samtidig som det er kostnadseffektivt å implementere. Last ned kopi av Draft RAPs fra AAFMs nettsted: Vennligst kommentér her hvis du kan gi innspill relatert til relevansen, hensikten og konsistensen av utkastet til RAP med organisasjonens oppdrag og visjon. Utkastet til RAP og planlagte offentlige møter er en mulighet for AAFM til å hente kommentarer fra en bred interessentgruppe før det inngår formell regulering. Dette vil sikre at når reglene blir foreslått og arkivert i den formelle adopsjonsprosessen, vil det allerede være samlet betydelige offentlige kommentarer og tatt i betraktning. Byrået vil seriøst vurdere alle kommentarer mottatt i denne forhåndsføringsperioden, men det kan ikke være noe svar på mottatte kommentarer. Kommentarer kan sendes til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen Act 64, The Clean Water Act, endret og vedtatt flere krav knyttet til vannkvalitet i staten. Loven endret flere bestemmelser om landbruksvannkvalitet. Den aksepterte landbrukspraksis er omdøpt til den nødvendige landbrukspraksis (RAP). AAFM har blitt pålagt å revidere RAP-reglene innen 1. juli 2016. De reviderte RAP-er inkluderer krav til: liten gårdsertifisering, næringsoppbevaring, jordhelse, buffersoner, utestenging av husdyr, næringsstoff og fliser. Mens AAFM aktivt søker innspill og kommenterer alle deler av Draft RAPs. Det er spesifikke deler av Draft RAPs som AAFM søker spesifikk vurdering. Det er Agencys hensikt å utvikle regler og programmer som ikke bare vil fjerne skadelige virkninger for vannkvaliteten fra landbruksvirksomheten, men vil også bli informert, håndhevbar og hensiktsmessig. Inkludert nedenfor er referanse for spesifikke elementer i utkastet til RAP, som AAFM søker spesifikt hensyn til innspill og kommentar. Estimated RAP Timeline: Part of a staged implementation timeline, the Draft RAPs are one point in new comprehensive water quality rules and programming from AAFM. Developed within the context of increasing Technical and Financial Assistance for water quality conservation planning and implementation for farmers, funded by the Vermont Clean Water Fund, as well as by our Federal and local partners, one size does not fit all when it comes to the diversity of agricultural operations operating in the State, and recognizes there are many strategies available for farmers to meet the rigorous standards of the RAPs. Specific language used in Act 64 emphasized the availability and effectiveness of alternative management and design techniques available for a farm to meet water quality standards (4810a.11). This appreciation of water quality conservation planning and implementation is reflected in the D raft RAPs . AAFM is interested in comment from agricultural operations regarding areas where current management practices meet the RAP water quality standard but are in conflict with the proposed rules. A draft report on water quality considerations regarding tile draining will be reported to the legislature January 2016, with RAPs revised to included requirements for tile draining by January 15 th. 2018. Successful implementation of the RAPs will assist in Vermonts mission to meet the goals of Act 64 as well as the TMDL for Phosphorus for Lake Champlain. For a complete list of public meetings where AAFM will present the Draft RAP s with a comment period to follow, please visit AAFMs webpage at:

No comments:

Post a Comment